Bezpłatna dostawa od 200zł

Serwis & Akcesoria do sprzęntu Tele-Komunikacyjnego

Możesz na nas liczyć na każdym etapie sprzedaży.

W GSMPartsStore.pl nie zapominamy o tym, jak ważna jest opieka posprzedażowa.

Reklamacje

Jeśli zakupiony towar posiada wady, możesz złożyć reklamację i liczyć na indywidualne podejście do Twojego zgłoszenia. Aby usprawnić proces rozpatrywania reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

clipboard

1. Wypełnij formularz reklamacji

Jeśli reklamujesz więcej niż jeden produkt, koniecznie zaznacz tę informację w formularzu reklamacyjnym (formularz do pobrania poniżej).

box

2. Odeślij reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem

Pamiętaj, aby towar odpowiednio spakować i zabezpieczyć.

W ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania reklamacji poinformujemy Cię o jej wyniku.
Szczegółowe zasady rozpatrywania reklamacji znajdziesz w regulaminie.